V projekt smo vstopili v šolskem letu 2015/16. Gre za mednarodni projekt, v katerega je vključenih 12 partnerskih institucij iz 5 držav: Danske, Portugalske, Avstrije, Luksemburga in Slovenije. Projekt se širi tudi na Bolgarijo, Angolo, Združene države Amerike, Kitajsko in Indijo.
V Sloveniji projekt vodi in usmerja Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo in Šolo za ravnatelje.
Na naši šoli so v projekt vključeni dijaki 2. letnika gimnazije. V projektu sodelujejo naslednji učitelji:
- Zdenka Petelinšek,
- Anita Pihlar,
- Rebeka Majer Amon,
- Josipa Hrepevnik,
- Janez Srebot.
Temeljni namen projekta je spodbujanje razvoja veščin s sodobnimi pristopi, v katerih sta izpostavljeni samoiniciativnost in podjetnost. Ti ključni kompetenci bomo v projektu smiselno vključevali v pouk s spodbujanjem razvoja sodelovanja in komuniciranja, kritičnega mišljenja, samorefleksije in samouravnavanja, dela z viri, ustvarjalnosti, proaktivnega vedenja vse od ideje do uresničitve …
Cilj projekta je ozaveščati pomembnost vključevanja kompetence podjetnosti v pouk, in sicer skozi:
- spodbujanje in razvijanje samoiniciativnosti in podjetnosti,
- kakovostne prakse uvajanja pri pouku različnih predmetov.
Da bi uresničili cilje, bomo v okviru pouka, tabora in dodatnih dni dejavnosti izvedli 7 izzivov, in sicer:
- Ideja,
- Empatija,
- Stojnica,
- Vrednost odpadkov,
- Reci da,
- Moj junak,
- Moja skupnost.
Načrt poteka dejavnosti:
- september: informiranje dijakov in staršev o mednarodnem projektu,
- oktober: 1. evalvacija z dijaki,
- od oktobra do februarja: izvedeni 4 izzivi znotraj pouka,
- februar: 2. evalvacija z dijaki,
- april: izvedena dva izziva v okviru Naravoslovno-podjetnostnega tabora,
- maj: izveden zadnji izziv Stojnica in oddaja dokumentacije.
Izvajalci projekta:



Sponzor projekta:
