Učna situacija v 1. c in 1. d: Pogledi skozi steklo

V zadnjem tednu januarja smo izpeljali učno situacijo Pogledi skozi steklo v 1. c in 1. d. Dijaki smo razmišljali o osnovnih surovinah, ki jih uporabljamo pri svojem delu. Skozi steklo smo pogledali iz mnogo različnih zornih kotov, ki nam jih ponujajo tako splošni kot tudi praktični predmeti.

 

SLOVENŠČINA
Pri slovenščini smo se pogovarjali o našem pogledu skozi steklo, a bolj na domišljijski način. Opisovali smo ga s pomočjo pesmi, sestavkov, risb ter tudi stripov. Ugotovili smo, da se naši pogledi skozi steklo zelo razlikujejo, kar nas je navdušilo in nam dalo veliko novih idej za prihodnost našega poklica.

Ema Gruden, 1. c

 

MATEMATIKA
V času učne situacije smo pri predmetu matematika spoznavali računanje z odstotki. Naučili smo se, kako se izračuna delež celote in naredili nekaj vaj. To znanje nam bo pomagalo pri računanju prepustnosti svetlobe.

Gabi Sadek, 1. c

ANGLEŠČINA
Pri angleščini smo delali plakate na temo zgodovine stekla, uporabe stekla nekoč in danes, dobrih in slabih lastnosti stekla, strukture stekla, nastanku stekla itd. Iskali smo angleške citate, ki so povezani s steklom in jih zapisali na svoje izdelke.

Ana Mišić, 1. c

NEMŠČINA
Pri nemščini sem ustvarila brošuro, ki govori o zgodovini in strukturi stekla. Brošuro sem tudi okrasila – narisala sem postopek pihanja, peč in druge pripomočke, ki jih potrebujemo pri tem postopku, ter tudi končne izdelke.

Martina Mijošek, 1. d

KEMIJA
Pri pouku kemije smo na temo Pogledi skozi steklo izdelovali plakate o steklu in njegovi uporabi. Ugotavljali smo kemijsko sestavo stekla, ki nas je kljub svoji zapletenosti navdušila. Novo usvojeno znanje smo kreativno prenesli na plakat.

Martina Mijošek in Timon Lužar, 1. d

ŠPORTNA VZGOJA
Pri športni vzgoji smo plesali angleški in dunajski valček. Pogled skozi steklo smo začutili v ogledalu, v katerem smo med vadbo in plesanjem spremljali naše gibe ter tako popravljali svoje napake.

Katja Oberč, 1. c

UMETNOST
Pri umetnosti smo pogled skozi steklo razumeli dobesedno, saj smo slikali šarenice (lat. iris). Tehnika, ki smo jo uporabljali, so bile vodene barve. Naše barvite izdelke si lahko ogledate v 1. nadstropju naše šole.

Teja Horvat, 1. c

OPTIČNA STEKLA IN IZDELAVA OČAL
V sklopu učne situacije smo za OSI in OSIp preučevali dioptrijska stekla. Izvajali smo poskuse z lomljenjem svetlobe skozi lečo in spoznavali oblike ter uporabnost optičnih stekel. Bilo je zelo zanimivo.

Petra Poslončec, 1. c

OSNOVE STEKLARSTVA
Pri predmetu osnove steklarstva smo se pogovarjali o fuzijski peči ter fuziji stekla. Merili smo propustnost svetlobe skozi različno obarvana stekla. Pomagali smo tudi pri urejanju oglasne deske z izdelki na temo Pogledi skozi steklo.

Timon Lužar, 1. d

OSNOVE STEKLARSTVA – PRAKSA in SNOVANJE STEKLARSKIH IZDELKOV
Pri učni situaciji smo pri OSTp rezali različne debeline stekla in ga barvali. Pri SSI pa smo risali različne risbe, ki se lahko naredijo iz stekla. Te risbe smo barvali in jih nato razstavili. Znanje, ki smo ga pridobili v tej učni situaciji, bomo lahko uporabljali, ko bomo delali s steklom in bomo še bolj ustvarjalni.

Laura Ferek Jambrek, 1. d